yerli araba fakirin sitesi oyun hilesi otomobil sitesi teknoloji sitesi magazin sitesi alexa hileleri ilksite zengin sitesi birincisite aksaray sondakika bilecik sondakika bolu sondakika artvin sondakika edirne sondakika hatay sondakika izmir sondakika kilis sondakika konya sondakika mersin sondakika ankara hastabakıcı kocaeli sondakika mugla sondakika rize sondakika yalova sondakika karabuk haberleri diyarbakir haberleri hakkari haberleri afyon haberleri duzce sondakika mardin haberleri ankara sondakika burdur haberleri kuşadası escort sakarya haberleri tokat haberleri trabzon haberleri kayseri sondakika adana haberleri antalya sondakika samsun haberleri amasya haberleri aydin haberleri ordu haberleri denizli haberleri mani sasondakika bursa haberleri webgelişim teknokentim teknolojiyi olaypara script indir warez script indir warez tema indir warez script tema indir warez theme indir ücretsiz warez theme indir ücretsiz script indir arayüzweb gaziantep haberleri gaziantep haber merkezi deneme testi
a
istanbul organizasyon evden eve taşımacılık, gaziantep organizasyon, gaziantep evden eve taşımacılık, evden eve taşımacılık, gaziantep evden eve taşımacılık, evden eve taşımacılık, gaziantep evden eve taşımacılık, gaziantep evden eve taşımacılık, gaziantep evden eve taşımacılık, gaziantep evden eve taşımacılık, evden eve nakliyat, gaziantep asansörlü taşıma, gaziantep evden eve taşımacılık, gaziantep organizasyon, gaziantep organizasyon, gaziantep organizasyon, gaziantep organizasyon, gaziantep organizasyon, gaziantep organizasyon, gaziantep palyaço,

ABD’li bilim insanları açıkladı: Zihinsel gerilemeyi durduruyor

ABD’de yapılan araştırmada, kakao ve gibisi besinlerdeki flavonoidlerin antioksidan bileşenlerinin beyindeki hafıza işlevlerini güzelleştirdiği ve yaşa bağlı zihinsel gerilemeyi azalttığı saptandı. ???????

Tech Explorist’in haberine nazaran, Columbia Üniversitesinde yapılan araştırma flavonoid tüketiminin hafıza ile münasebetine odaklanıyor.

Araştırmada, 3 bin 500 deneğe 3 yıl boyunca günlük 500 miligramlık flavonoid hapı yahut plasebo verildi.

Bitkilere ve meyvelere rengini veren flavonoid (flavan-3-ol) bileşeninin günlük 500 miligram destek besin olarak verilen deneklerin söz dağarcığını ve düşünme suratlarını geliştirdiği gözlemlenen araştırmada, kakaoda da bulunan flavonoid unsurunun yaşla ilerleyen hafıza sorunlarını yavaşlattığı ve hafıza kapasitesini artırdığı görüldü.

Araştırmada besin desteğinin halihazırda flavonoid eksikliği çeken deneklerin hafıza işlevlerini geliştirdiği tespit edilirken, kelam konusu zihinsel gerilmenin Alzheimer hastalığıyla karıştırılmaması gerektiği ve araştırmanın yaşla bağlı gerilemeye odaklandığı belirtildi.

Flavonoidlerin yeşil çay, yeşil yapraklı sebzeler, siyah frenk üzümü, soğan, elma, kiraz, şeftali, limon, üzüm ve turunçgiller dahil birçok meyve ve sebzede bulunduğu biliniyor.

Araştırmanın muharrirlerinden Prof. Adam M. Brickman, “Kaydedilen zihinsel gelişme bedenlerinde düşük flavonoid düzeyleri saptanan iştirakçilerde gözlemlenirken, flavonoid yoğunluklu beslenme alışkanlığının ileri yaşlı insanlarda bilişsel işlevleri geliştirdiği görüldü.” açıklamasını yaptı.

Columbia Üniversitesi ve Brigham & Bayan Hastanesinin ortak yürüttüğü araştırma PNAS mecmuasında yayınlandı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki haber:

Hazımsızlık ve şişkinlik belirtileriyle ortaya çıkıyor: Mide ve bağırsak sıhhatini tehdit eden rahatsızlık

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.